U bent hier: oplossing

Ander probleem

Voor een defect of ontbrekend onderdeel bij aankoop (minder dan 30 dagen) raden wij u aan het verkooppunt te contacteren.
Indien de 30 dagen verstreken zijn kan u het probleem registreren door HIER te klikken.  

Wij hebben volgende informatie nodig om u een geschikte oplossing te kunnen aanbieden:

1) Kopie / foto van het originele kassaticket. De datum en het verkooppunt moeten duidelijk leesbaar zijn!
2) Beknopte beschrijving van het probleem, indien mogelijk kan je een bewijsfoto opladen.

 

Opvolging door de dienst:

  • Na registratie ontvangt u een automatische e-mailbevestiging met het ticket ID-nummer.
  • Telefonische registraties worden niet aanvaard.
  • U ontvangt onze oplossing binnen de 2 à 3 werkdagen, behalve op piekmomenten.

Belangrijk om weten:

  • Indien u onze dienst telefonisch wenst te contacteren dient u het probleem eerst te registreren en uw ticket ID-nummer klaar te houden;
  • De dienst is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 10 tot 12 en van 14 tot 16u. 
  • De dienst beschikt niet over een technicus die ter plaatse herstellingen doet;
  • Het atelier kan enkel worden bezocht op afspraak;
  • De dienst is gesloten in het weekend, op feestdagen en tussen Kerstdag en Nieuwjaar.
  • Indien u niet kan registreren via deze website vindt u onderaan in het registratieformulier het e-mailadres van de dienst.

Oplossing